2012. január 17., kedd

Köszönöm Márti !

Márti-tólkaptam ezt a díjat. Kicsit meglepett, mert nemrégen(októberben)kezdtem a blogírást, de nagyon örülök, hogy rám  gondolt,igazán jól esett. Köszönöm!
              A játéknak szabályai is vannak;
           Vedd fel a díjat!
           Tedd ki a blogodra,
           Add tovább 4 másik blognak,
           Írj magadról 3 dolgot.

Az első háromnak eleget tettem én is. 4 kiválasztottam.

                  Gyöngyusz
                  Angi
                  Jutka
                  Marisz
Magamról pedig :
  1. Nem vagyok a szavak embere
  2. Nem szívesen viselem ha becsapnak
  3. Aggódó típus vagyok.                        




5 megjegyzés:

  1. Kedves Rozi, nagyon szépen köszönöm és örülök, hogy rám gondoltál. Szép napot, puszik J.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen! Emlékszem, nekem is milyen csodás érzés volt, a friss blogomon az első díj :)

    VálaszTörlés
  3. Rozi! Nagyon köszönöm a díjat,aranyos Tőled. Puszi

    VálaszTörlés
  4. Rozi! Köszönöm a díjat, kedves, hogy rám is gondoltál.
    Mihelyt tudom, kiteszem a blogomba.ÜdvözlettMarisz

    VálaszTörlés
  5. Jutka,Angi,Marisz!

    Nagyon szívesen,én is örültem neki!

    VálaszTörlés

Print Friendly and PDF

Rendszeres olvasók