2013. január 7., hétfő

Isler

                                           

Hozzávalók:
58 dkg liszt
30 dkg vaj
20 dkg porcukor
20 dkg darált dió
2 tojássárgája
1 citrom reszelt héja
1 sütőpor,csipet só.

A tésztához a lisztet, porcukrot, darált diót, sót, citrom héját összekeverem egy tálban és kézzel beledolgozom a vajat.
A tésztát fóliába csomagolva hűtőben legalább egy két órát pihentetem,de lehet egy éjszakát is.
Lisztezett deszkán,fél cm vastagságúra kinyújtom és körülbelül 5 cm.es átmérőjű köröket szaggatok belőle. 180 fokon,10-12 perc alatt kisütöm. Tepsiben hagyom kihűlni.

Csoki krémet készítek,mi jobban szeretjük mint a lekvárral.
Hozzávalók:
2 csokipuding
6 dl tej
20 dkg vaj
20 dkg porcukor
pár csepp rum aroma,vagy egy rumos cappuccino por.
A tejben a cukrot pudingot megfőzzük,langyosra hűtjük.
A vajat kihabosítjuk majd kanalanként a pudinghoz keverjük a rum aromával,vagy a cappuccino porral(én az utóbbit használtam).

Két -két korongot krémmel összeragasztok és olvasztott csokoládéba mártom.Csokival díszítem.

6 megjegyzés:

  1. Rögtön ide siettem, amikor láttam,hogy "isler",imádom, de nem csak ezért! boldogan vettem tudomásul,hogy Te is krémmel készíted! szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márti!
      Nálunk is nagy kedvenc az isler,mindig krémmel készítem,jobban szeretjük mint lekvárral.

      Törlés
  2. De szépek!!! Nagy kedvencem az isler... :)

    VálaszTörlés
  3. Harom hete voltam Nyiregyhazan a Metroban lattam Islert gondolkodtam vegyem vagy nem vegul amikor olvasom hogy lekvarral van toltve nem vettem meg a ferjem csak csokikremel ismeri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is krémmel szeretjük de bizony régebb a cukiban itt is lekváros volt.

      Törlés

Print Friendly and PDF

Rendszeres olvasók