2014. február 13., csütörtök

Bounty kenyér



Hozzávalók:
50 dkg liszt
20 dkg cukor
25 dkg vaj vagy margarin(én vajat használtam)
4 tojás
2,5 dl tej
6 evőkanál narancslé
2 vanília cukor
1 sütőpor
csipetnyi só
8 db 30 g-os Bounty(vagy helyette Caribic)szelet.
10 dkg kókuszreszelék
25 dkg étcsokoládé.
A vajat vagy margarint a cukorral és vaníliás cukorral habosra keverjük,majd egymás után hozzáadjuk a tojásokat.
Az átszitált lisztet alaposan összekeverjük a sütőporral és a csipetnyi sóval,majd a vajas krémre hintjük.Keverés közben apránként felöntjük a narancslével ás a tejjel,végül simára dolgozzuk.
Egy kizsírozott püspökkenyér formát(28 cm hosszú)meghintünk zsemlemorzsával,és beletöltjük a tészta felét.Egymástól kellő távolságban ráfektetjük a kókuszmasszával töltött csokoládé szeleteket,majd rásimítjuk a maradék tésztát.
Előmelegített sütőbe toljuk,ás 175 fokon(gáztűzhelynél 2-es fokozaton)megsütjük.
Rácsra téve kihűtjük.

Közben az étcsokoládét vízgőz fölött felolvasztjuk majd egyenletesen bevonjuk vele a már kihűlt piskótatésztát.
Minden oldalon gazdagon meghintjük kókuszreszelékkel.

Én csoki helyett csoki mázzal vontam be.
3 kanál felforrósított tej
20 dkg porcukor
2 evőkanál kakaó
10 dkg vaj.
Bounty csokit is csak a felét tettem,de jó bele mert az teszi ízletesebbé.

Ilyen volt az eredeti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Print Friendly and PDF

Rendszeres olvasók